ABD’deki akıllı telefon pazarı 2011’in üçüncü çeyreğinde nasıl değiştiğini sizlerle paylaşmıştık. Akıllı telefon satan mağazaların talep ettiği markalar karşılaştırıldığında HTC %24 ile ilk sırada yer alırken, Samsung %21 ve Apple %20 ile onu takip etmişti.
Bu sonuçlar “iPhone eskisi kadar güçlü değil mi?” tartışmalarını yaratırken dünyanın önde gelen araştırma şirketlerinden biri olan GfK tarafından yapılan araştırma konuya başka bir açıdan bakabileceğimizi hatırlatıyor.
Kullanıcıların %70’inin akıllı telefonlarına bağlı olmalarının nedeni, telefonlarının özelliklerinin kusursuz entegrasyonu ve içeriğe ulaşabilmenin kolaylığı. GfK, bu bulguyu göz önünde bulundurarak, “En uyumlu müşteri deneyimini yaşatmayı ve marka bağlılığını arttırmayı başaranlar bu pazardaki en büyük kazançlara ulaşacaklar” şeklinde yorum yaptı.
Araştıma kapsamında İngiltere’de, Fransa’da, Almanya’da, İtalya’da, İspanya’da, Brezilya’da, Çin’de ve ABD’de 4.500 kişiyle görüşüldü.
sosyalmedya.com