Twitter, yeni tasarımını kullanıma açtı. Eğer hala eski dizaynı kullanıyorsanız endişelenmeyin zira bir çok kullanıcı da sizinle aynı durumda. Twitter, bütün üyelerini aynı anda yeni tasarıma geçirmek yerine üyelerini yavaş yavaş bu büyülü ortama almayı uygun gördü.

Twitter, yeni tasarımı ile birlikte marka sayfalarını da görücüye çıkardı.  Şu an için kısıtlı sayıda firmanın kullandığı marka sayfaları ile Twitter, şirketlere kendi sayfalarını özelleştirme ve mikroblogu daha etkili kullanma imkanı tanıyor.


Marka sayfaları ile beraber iki önemli yenilik sunulmuş. Birincisi, ziyaretçileri karşılayan ve her daim en üst sırada yer alacak olan Twitter iletisi (promoted tweet). Böylece markalar, öne çıkması istedikleri duyurularını bu bölüme koyarak ve geçmişteki gibi diğer içeriklerin altında kalmasını engelleyebilirler. Bu bir ürün duyurusu olabileceği gibi, video veya görsel de olabilir.

Video demişken hemen belirtelim, Twitter’ın yeni marka sayfaları ile videolar ve görseller Twitter iletilerinin hemen altında görüntülenecek.

Diğer önemli yenilik ise profil bilgilerinin hemen altında yer alacak olan ve markaların sayfalarını özelleştirmek adına kullanabilecekleri banner.

Twitter’ın marka sayfaları şu anda mikroblog ile ortak çalışma düzenleyen 21 firmanın kullanımı ile sınırlandırılmış. Twitter’ın yeni tasarımını kullanmaya başlayan üyeler bu sayfaları ziyaret edebiliyorlar. Aşağıda yer alan sayfalara göz atarak, ileriki zamanlarda tüm firmalara açılacak olan marka sayfalarının nasıl olacağı konusunda fikir edinebilirsiniz.

Marka sayfaları ile ilgili ayrıntılı bilgiye Twitter’ın reklam blogundan ulaşabilirsiniz.

Kaynak: sosyalmedya.co

 

Comments are closed.